کد خبر: ۱۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در ورودی‌های کلانشهر تهران خبر داد و گفت: در محورهای ۱۰ استان‌ کشور بارش برف و باران جریان دارد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های زنجان و مرکزی بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای عسگران - داران و عسگران - فریدون‌شهر در استان اصفهان، شهرکرد - اصفهان و سامان- کوهرنگ و محدوده گردنه چری در استان چهارمحال و بختیاری، گردنه آوج، سنندج - مریوان - بانه - کردستان، یاسوج - اصفهان و یاسوج - اقلید و همچنین در محور‌های هراز و کندوان نیز برف می‌بارد.

وی به بارش باران در اکثر محورهای خوزستان اشاره و اعلام کرد: در محور خمین - اراک در استان مرکزی، تالش در گیلان و گچساران در کهگیلویه و بویراحمد بارش باران جریان دارد. 

سرهنگ رحمانی با اعلام این مطلب که در محورهای سنندج - مریوان و سنندج - بانه در استان کردستان و همچنین گردنه اسدآباد در همدان سطح مسیر لغزنده و یخ زده است، تصریح کرد: تردد در مسیرهای فوق فقط با زنجیر چرخ میسر بوده و پلیس راهور از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در محورهای پاکدشت - تهران و شهریار - تهران سنگین است.

وی گفت: در ‌آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران در محورهای پل‌حصارک تا پل فردیس و در ادامه پل کلاک و گرمدره نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین