کد خبر: ۱۲۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از کاهش 3 تا 5 درچه ای هوای استان خبر داد.
ناطقان: مهدی کریمی، با بیان اینکه از بعدازظهر امروز30 دی سامانه بارشی از استان خارج می شود افزود: براساس بررسی نقشه های پیش یابی کاهش 3 تا 5 درجه ای هوای استان  از روز یکشنبه انتظار می رود.

وی با اشاره به میزان بارندگی ها در استان طی 24 ساعت گذشته اظهارکرد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی مربوط به شهرستانهای سردشت و پیرانشهر با 30 میلیمتر بوده که ارتفاع برف نیز در سردشت 23 سانتی متر گزارش شده است.

کریمی با بیان اینکه ارومیه طی 24 ساعت گذشته در گرمترین ساعات 10 درجه بالای صفر و در سردترین ساعات 2درجه زیر صفر را تجربه کرده است یادآورشد: طی 24 ساعات گذشته میزان بارندگی در ارومیه 10 میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی  اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهیندژ با 13 درجه بالای صفر و اشنویه با 4 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان گزارش شدند. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین