کد خبر: ۱۲۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود توده جدید گرد و خاک عراقی به آستان در صبح فردا خبر داد .
ناطقان: کوروش بهادری اظهار کرد: گرد و خاک فعلی در استان که ناشی از ورود توده گرد و خاک عراقی در صبح امروز به استان و هم‌چنین آثار وقوع پدیده گردوغبار با منشا محلی در روز گذشته است تا اواخر وقت امروز در استان می‌ماند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود تا ساعت آینده وضعیت هوا بهبود یابد. از صبح فردا مجدداً توده گرد و خاک جدیدی در کشور عراق شکل می‌گیرد و وارد استان می‌شود که می‌تواند تمام مناطق استان را درگیر پدیده گرد و خاک کند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: منشا این توده جدید نیز منشا توده گرد و خاکی است که از کشور عراق وارد استان شد. پدیده گرد و خاک در کل استان از صبح فردا تا بعدازظهر همان روز ادامه دارد و ضعیف‌تر از گرد و غبار دو روز اخیر خواهد بود.

بهادری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته تاراز با منفی 3 درجه سانتیگراد و امیدیه با 25 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان است. هم‌چنین در این مدت نوسانات دمایی اهواز بین 13 تا 23 درجه سانتیگراد است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین