کد خبر: ۱۲۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
در دیدار معوقه از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال تیم ساری ۲۱ با نتیجه سه بر یک برابر کاله مازندران شکست خورد و در انتهای جدول باقی ماند.
ناطقان: در دیدار معوقه از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ در سالن شهید رسول حسینی تیم انتهای جدولی ساری ۲۱ میزبان کاله مازندران بود که در پایان شاگردان بهروز عطایی موفق شدند با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابند.

تیم ساری ۲۱ رده یازدهمی که برای صعود به مرحله پلی آف در این دیدار خانگی نیاز مبرم به برد داشت با وجود پیروزی در ست نخست در ادامه بازی کاری از پیش نبرد و در ست های بعد مغلوب شد تا با چهار برد شانسش برای حضور در جمع هشت تیم پایانی دشوارتر شود.

کاله ست های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۱۳-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۵-۲۷ به سود خود تمام کرد و با کسب یازدهمین بردش سی و چهار امتیازی شد تا ضمن فاصله گرفتن از شهرداری ورامین به یکقدمی پیکان تهران برسد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین