کد خبر: ۱۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
با دستور روحانی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراهی وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری فوری طرح‌های اخیر و کوتاه مدت دولت در زمینه مبارزه با ریزگردها راهی استان خوزستان می شوند.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ویژه بررسی وضعیت آلودگی هوا و مشکل ریزگردها در بخش هایی از مناطق جنوب غربی کشور، ضمن اخذ گزارش آخرین اقدامات انجام شده دستور داد کلانتری و مهندس حجتی امروز برای نظارت بیشتر و پیگیری فوری طرحها و برنامه های دولت عازم این مناطق شوند.

رئیس جمهور در جلسات اخیر هیات وزیران ضمن بررسی آخرین وضعیت و علل توسعه ریزگردها و آلودگی هوا در بخش هایی از کشور، دستور داده بود علاوه بر برنامه های دراز مدت، اقدامات عاجل و کوتاه مدتی برای مدیریت و کاهش آلودگی محیط زیست در مناطق یاد شده انجام شوند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهاد کشاورزی همچنین موظف شدند گزارش اقدامات و هر گونه موانع احتمالی را به روحانی ارائه دهند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین