کد خبر: ۱۲۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
وزیر نیروی دولت دوازدهم در چهارمین روز بهمن ماه جاری، برای افتتاح چند پروژه و نشست با مسئولان استان مرکزی به این استان سفر می کند.
ناطقان: به نقل از استانداری مرکزی، رضا اردکانیان طی سفره یک روزه خود به استان مرکزی در روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه، از چند پروژه حوزه وزارت نیرو بهره برداری خواهد کرد.

براساس این گزارش، بازدید و افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان خمین از جمله برنامه های سفر وزیر نیرو به استان مرکزی است.

همچنین افتتاح همزمان پروژه های آب و فاضلاب روستایی استان های مرکزی، همدان و خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس، دیگر برنامه سفر اردکانیان به این استان است.

وزیر نیروی دولت دوازدهم همچنین طی این سفر با آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک دیدار خواهد داشت.

برگزاری نشست و تبادل نظر با استاندار مرکزی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق در رابطه با مباحث حوزه نیرو و انرژی در استان، دیگر برنامه سفر اردکانیان به دیار بنیان گذار انقلاب اسلامی است.
 

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین