کد خبر: ۱۲۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
دلار آمریکا که طی یک هفته گذشته رکوردشکنی کرده بوده و تا ۴۷۵۰ تومان هم بالا رفت، از دیروز روند نزولی پیدا کرده و در بازار امروز - سه‌شنبه - هم به این روند ادامه داده است و با نرخ ۴۵۸۸ تومان عرضه می‌شود.
ناطقان: دلار آمریکا پس از شوک روزهای اخیر روز گذشته مقداری در جهت کاهش حرکت کرد اما امروز مجددا در مسیر افزایشی قرار گرفت؛ به طوری که ۴۶۱۰ تومان عرضه می‌شود. 

در میان انواع ارزها یورو بیشترین کاهش را داشته است این در حالی است که یورو در روزهای اخیر در جهت افزایش قیمت حرکت کرده بود. همچنین پوند انگلستان در ادامه افزایش روزهای گذشته امروز بیشترین افزایش را بین ارزهای مختلف پیدا کرده است. 

بازار سکه در ادامه حرکت روزهای اخیر امروز هم افزایشی شده است. سکه تمام بیشترین افزایش را در بین سکه‌های مختلف داشته و به یک میلیون و ۵۳۸ هزار تومان رسیده است. همچنین نیم سکه و ربع سکه هم افزایش محسوسی پیدا کرده‌اند.

طلا داخلی هم مانند روز گذشته افزای قیمت پیدا کرده است و هر اونس جهانی طلا نیز بر خلاف روز گذشته که ثبات قیمت داشت صعودی شده است.


نوع طلاقیمتتفاوت قیمت نسبت به روز گذشته
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۴۴ هزار و ۷۹۹ تومان۱۲۷۰ تومان افزایش
مثقال طلا۶۲۷ هزار تومان۶۰۰۰ تومان افزایش
اونس طلا در بازار جهانی۱۳۳۶ دلار و ۸۲ سنت۶ دلار و ۸۲ سنت افزایش
نوع سکه
سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۵۳۸ هزار تومان۱۲ هزار تومان افزایش
نیم سکه۷۵۰ هزار تومان ۱۰ هزار تومان افزایش
ربع سکه۴۴۹ هزار تومان۱۱ هزار تومان افزایش
سکه گرمی۲۹۱ هزار تومان۵۰۰۰ تومان افزایش
نوع ارز
دلار آمریکا۴۶۱۰ تومان۱۰ تومان افزایش
یورو۵۷۹۵ تومان۴۰ تومان کاهش
پوند انگلستان۶۴۸۰ تومان۱۳۰ تومان افزایش
لیر ترکیه۱۲۵۴ تومان۱۱ تومان افزایش
یوان چین۷۴۳ تومان۴ تومان کاهش
درهم امارات۱۲۵۹ تومان۱ تومان کاهش


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین