کد خبر: ۱۲۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
رئیس جمهور دستور داد خسارت وارده از احداث بزرگراه تهران-شمال به مردم یک روستا در شمال غرب تهران جبران شود.
ناطقان: در پی نامه نگاری احمدتوکلی رئیس دیده بان شفافیت و عدالت، از خسارات وارده به مردم روستای سنگان و آبادی های شمال غرب تهران در جریان ساخت آزاد راه تهران- شمال، رئیس جمهور خطاب به جهانگیری، معاون اول دستور داد: نسبت به مردمی که خسارت دیده اند اقدامات جبرانی از جمله لوله کشی گاز انجام شود.

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت هفته گذشته در گزارشی با تاکید بر اینکه احداث بزرگراه تهران شمال زندگی را بر مردم سنگان بسیار سخت کرده است نوشته بود: درختان گیلاس باغ‌های آنان به واسطه غبار شدید ناشی از عملیات راه‌سازی از ثمردهی افتاده، صدای انفجارهای پی‌درپی و گردوغبار زنان رشید منطقه را دائماً به شستشو و رفت‌وروب کشانده، انفجارها همچنین، دیوارهای خانه‌های نزدیک‌تر به راه احداثی ترک برداشته است.

در گزارش دیده‌بان شفافیت و عدالت تاکید شده بود: هدف از پیگیری ماجرای سنگان، علاوه بر رفع ظلم از مردم غیور این روستاها، ارائه یک نمونه است که متاسفانه یکی نیست؛ بلکه نمونه است و مصادیق بسیاری دارد. دولت در قبال همه این نوع خسارت‌ها مسئولیت مدنی دارد و موظف است خسارت‌هایی را که وارد می‌کند، جبران نماید.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین