کد خبر: ۱۲۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کاراگاهان پلیس اگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در زاهدان به استان مازندران متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.
ناطقان: سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی قتل جوانی ۱۸ ساله در مرداد ماه سال ۹۵ با ضربات چاقو و فرار قاتل از صحنه جرم و اطلاع از مخفی شدن وی در یکی از مناطق استان مازندران، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی، هویت قاتل فراری را که در شهرستان زاهدان دست به قتل زده و متواری شده بود و هم اکنون با نام مستعار در استان مازندران زندگی می‌کرد، را بدست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش در مازندران دستگیر کرده و در بازجوی‌های به عمل آمده متهم به قتل جوان ۱۸ ساله با ضربات چاقو اعتراف کرد.

ملاشاهی با اشاره به اینکه انگیزه قتل اختلافات شخصی از سوی قاتل عنوان شده است، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشگیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین