کد خبر: ۱۲۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از آمادگی پرداخت وام به طرح‌های تایید شده سمن‌های جوانان به دنبال توافق با صندوق کارآفرینی «مهر امید» خبر داد.
ناطقان: محمد مهدی تندگویان، با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز  تامین و توافق با صندوق مهر امید حاصل و به بانک‌ها اعلام شده است، گفت: سهم وزارت ورزش و جوانان برای تخصیص وام پرداخت شده است. صندوق مهر امید نیز به تعهداتش عمل خواهد کرد.


وی با اشاره به روند پرداخت وام کارآفرینی به سمن‌های جوانان اظهار کرد: سمن‌های جوانان برای دریافت وام باید طرح‌هایشان را به ادارات کل جوانان استان‌ها ارائه کنند و ادارات کل مسئول بررسی این طرح ها هستند.


معاون ساماندهی امور جوانان در ادامه تصریح کرد: ادارات کل ابتدا بر اساس طرح ها، میزان وام درخواستی را بررسی می‌کنند و بعد از تعیین مبلغ مورد نیاز، سمن را به صندوق کارآفرینی استان معرفی می‌کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین