کد خبر: ۱۲۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
بانک ملی ایران در راستای کمک به رونق بازار مسکن، تعداد 35 هزار و 290 فقره تسهیلات در نه ماه ابتدای سال جاری در این بخش پرداخت کرده است.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، آمار تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف اقتصادی توسط این بانک نشان می دهد که سهم بخش مسکن و ساختمان از این تسهیلات از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه مبلغ نه هزار و 697 میلیارد ریال بوده است.

بانک ملی ایران همچنان در جهت کمک به رونق بخش های مختلف اقتصادی تعداد 47 هزار و 764 فقره تسهیلات کشاورزی و صنایع تبدیلی به ارزش 21 هزار و 163 میلیارد ریال و 20 هزار و 574 فقره تسهیلات صنعت و معدن به ارزش 66 هزار و 916 میلیارد ریال در مدت مذکور پرداخت کرده است.

سهم بخش بازرگانی از این تسهیلات پرداختی نیز 92 هزار و 800 فقره به ارزش 48 هزار و 404 میلیارد ریال است.

بخش های خدمات و صادرات نیز به ترتیب بیش از یک میلیون و 92 هزار  فقره تسهیلات به ارزش 375 هزار و 856 میلیارد ریال و 617 فقره تسهیلات به ارزش 2 هزار و 490 میلیارد ریال تا پایان آذرماه امسال دریافت کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین