کد خبر: ۱۲۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز به صورت پراکنده در ۱۴ استان کشور باران می‌بارد.
ناطقان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز به صورت پراکنده در ۱۴ استان کشور باران می‌بارد.

محمد اصغری اظهار داشت: در سال آبی بیشترین بارش‌ها در سه ماه آذر، دی و بهمن ثبت می‌شود. امسال در دو ماه آذر و دی وضعیت بارش مناسب نبوده و در بهمن ماه بارش‌ها آغاز شده است. برخی مدعی هستند با برف باریده شده مشکل آب رفع شده است که باید گفت: این بارش‌ها قسمتی از کمبود‌ها را ترمیم کرده و همچنان با کمبود بارش روبرو هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون تنها ۱۹ درصد بارش‌های سال آبی را به دست آورده ایم.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز موج بارشی جدید از غرب و شمال غرب وارد کشور شده است، تاکید کرد: این موج که سرعت زیادی دارد در دامنه پایین فعال شده است. برای استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی، غربی، قزوین، زنجان، البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی بارش پیش بینی می‌شود.

به گفته اصغری به علت سرعت زیاد این موج، بارش‌ها پراکنده رخ می‌دهد.

وی با اعلام اینکه ورزقان با دمای منفی ۲۲ درجه زیر صفر سردترین شهر کشور تاکید کرد: فیروزکوه با دمای منفی ۲۱ درجه زیر صفر، بلده و خیرآباد هم با دمای منفی ۲۰ سردترین شهر‌های کشور هستند. شب گذشته هوای تهران در سردترین ساعت به ۶ درجه زیر صفر رسید.

وی از کاهش دما در جنوب شرق کشور خبر داد و افزود: به جز زاهدان که ۱۱ درجه نسبت به روز گذشته کاهش دما داشته و شهر‌های دیگر سیستان و بلوچستان، هوا در سایر مناطق کشور با افزایش دما همراه است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین