کد خبر: ۱۲۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است نرخ ارز در آینده با افزایش قیمت روبرو نخواهد بود و در حال حاضر ارز در محدوده نرخ واقعی خود قرار دارد.
ناطقان: حسین سلاح‌ورزی، گفت: پیش‌بینی من در مورد آینده نرخ ارز این است که افزایش قیمت ارز تداوم زیادی نخواهد داشت.

وی افزود: بخشی از این افزایش یکباره قیمت ارز ناشی از افزایش تقاضا بود و تحت تاثیر اثرات روانی به وجود آمده قیمت ارز بالا رفته بود. فعلا ارز رشد خودش را کرده است و اکنون به نظر می‌رسد سیر صعودی ادامه‌داری نخواهد داشت.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: نرخ واقعی ارز همین نرخ فعلی در بازار است یعنی حدود ۴۵۰۰ تومان. تجربه و همه تئوری‌ها نشان داده است که نرخ واقعی ارز را بازار تعیین می‌کند. به نظر می‌رسد در حال حاضر ارز در محدوده نرخ واقعی‌اش باشد.

به گزارش ایسنا، ‌نرخ دلار از حدود یک ماه گذشته با روند صعودی محسوسی در بازار آزاد مواجه شد و در هفته‌های اخیر از مرز ۴۷۰۰ تومان هم عبور کرد اما پس از صحبت‌های رئیس‌جمهوری مبنی بر تعدیل نرخ ارز و صحبت‌های رئیس کل بانک مرکزی که از مردم درخواست کرد که دلار نخرند قیمت‌ دلار پایین آمد و در روزهای اخیر بین ۴۵۰۰ تا ۴۶۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین