کد خبر: ۱۲۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
در صورتی که برانکو ایوانکوویچ موفق به شکست ابراهیم‌زاده شود، سی‌امین حریفش در ایران را شکست می‌دهد.
ناطقان: حضور منصور ابراهیم‌زاده روی نیمکت سپاهان، می‌تواند برانکو را به پیروزی مقابل سی‌امین حریفش در ایران برساند.

پرسپولیس این هفته برای حفظ اختلافش در صدر جدول لیگ برتر، باید روبروی سپاهان قرار بگیرد. تیمی که در دو بازی اولش با پرسپولیس برانکو، این تیم را شکست داد اما فصل پیش مقابل آن‌ها دابل شد. حضور یک مربی جدید یعنی منصور ابراهیم‌زاده، جذابیت ویژه‌ای به این بازی می‌دهد. ابراهیم‌زاده آخرین بار، نیم فصل اول لیگ چهاردهم در لیگ برتر مربیگری کرد. برانکو هم نیم فصل دوم لیگ چهاردهم به ایران آمد و آن‌ها هیچوقت، فرصت قرار گرفتن روبروی هم را پیدا نکردند.

در صورتی که برانکو ایوانکوویچ موفق به شکست ابراهیم‌زاده شود، سی‌امین حریفش در ایران را شکست می‌دهد. برانکو در کمتر از سه فصل توانسته ۲۹ مربی مختلف را در ایران شکست دهد و حالا، برای پیروزی مقابل سی‌امین حریف در ایران تلاش می‌کند. حریفی که برای اولین بار، با او روبرو می‌شود.

فراز کمالوند، علی دایی، عبدالله ویسی، امیر قلعه‌نویی، حمید استیلی، فرهاد کاظمی، صمد مرفاوی، محمدرضا مهاجری، سیروس پورموسوی، یحیی گل‌محمدی، دراگان اسکوچیچ، مهدی تارتار، حسین فرکی، حمید درخشان، مجید جلالی، پرویز مظلومی، نعیم سعداوی، رسول خطیبی، محمد ربیعی، سیاوش بختیاری‌زاده، خداداد عزیزی، نادر دست‌نشان، علی نظرمحمدی، علیرضا مرزبان، لوکا بوناچیچ، تونی اولیویرا، وینفرد شفر، علی حنطه و غلامرضا عنایتی، ۲۹ مربی هستند که به ترتیب، بیشترین باخت را مقابل برانکو داشته‌اند. در صورتی که برانکو این هفته نتواند ابراهیم‌زاده را شکست دهد، برای پیروزی مقابل حریف سی‌ام احتمالا باید تا بازی هفته آخر با سپیدرود و علی کریمی صبر کند. مگر اینکه در این مدت، مربی یکی از حریفان آینده‌اش عوض شود.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین