کد خبر: ۱۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
پیرموذن در گفتگو با "ناطقان":
این چهر اصلاح طلب پیرامون عواقب خطرناک ناامید کردن مردم گفت: ناآرامیهای اخیر کشور نتیجه پمپاژ یاس در کشور بود و آقایان مدعی اصولگرایی باید توجه داشته باشند، کلام امام و رهبری همواره مملو از امید و خوشبینی نسبت به آینده است.
نماینده مردم اردبیل در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به لزوم تقویت امید به آینده در مردم و پرهیز از سیاه نمایی گفت: متاسفانه شاهدیم در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عده ای امید مردم را نشانه رفته اند و با سیاه نمایی، یاس را در جامعه پمپاژ می کنند.

پیرموذن با انتقاد از اظهارات شب گذشته قالیباف که از غوغا بودن ضعف مدیریت در کشور گلایه کرده بود، تاکید کرد: به ایشان بگویید انتخابات تمام شده و برای تخریب دولت منتخب، تیشه به ریشه امید مردم نزنید.

این چهر اصلاح طلب پیرامون عواقب خطرناک ناامید کردن مردم گفت: ناآرامیهای اخیر کشور نتیجه پمپاژ یاس در جامعه بود و آقایان مدعی اصولگرایی باید توجه داشته باشند، کلام امام و رهبری همواره مملو از امید و خوشبینی نسبت به آینده است.
تهیه وتنظیم:علی جعفری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین