کد خبر: ۱۲۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق قول وزیر ورزش و جوانان ورزشگاه های بزرگ کشور مکانیزه خواهند شد.
ناطقان: مهدی تاج در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در خصوص جلسه سلطانی فر با عوامل پلیس تهران در ارتباط با امنیت ورزشگاه‌ها، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید به این نکته که بدون حضور و همکاری پلیس برگزاری مسابقات فوتبال امکان پذیر نیست، افزود: پلیس هم در این جلسه درخواست‌هایی نظیر مکانیزه شدن ورزشگاه آزادی را مطرح کرد که با قول مساعد دکتر سلطانی فر در خصوص مکانیزه شدن ورزشگاه‌های بزرگ کشور همراه شد.

وی ادامه داد: گیت‌های خریداری شده پیش از این برای بازی‌های کشور‌های اسلامی مورد استفاده قرار گرفته بود در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت و هم اکنون در اختیار ورزشگاه آزادی قرار گرفته است.

تاج ادامه داد: وزیر در این نشست با اشاره به تعدد ورزشگاه‌های بزرگ در کشور، مکانیزه شدن چهار تا پنج استادیوم که بازی‌های لیگ برتر در آن‌ها برگزار می‌شود را مورد توجه قرار داد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از قول مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص راه اندازی هرچه سریع‌تر سکوی سی و ششم استادیوم آزادی برای دربی پیش رو خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این نشست راجع به کانون هواداران باشگاه‌ها هم صحبت‌هایی انجام و قرارشد با همکاری معاونت اطلاعات و عملیات نیروی انتظامی برنامه ریزی خاصی طبق اساس نامه کانون هواداران توسط سازمان لیگ و این مجموعه انجام شود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین