کد خبر: ۱۲۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
فیلم‌های سینمایی «هاری»، «ما خیلی باحالیم» و «دعوتنامه» بزودی در سینماهای سراسر کشور روی پرده خواهند رفت.
ناطقان: سه فیلم «هاری» به کارگردانی امیراحمد انصاری، «ما خیلی باحالیم» ساخته بهمن گودرزی و «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید بزودی در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درمی آیند.

 
«هاری» پس از سه سال قرار است در گروه آزاد به نمایش درآید. در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا کمالی، حسین سلیمانی، هنگامه قاضیانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، مینا ساداتی، میلاد کیمرام و با هنرمندی جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته اند.
 
این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و یک فیلم خیابانی است.
 
در همین روز فیلم سینمایی «ما خیلی باحالیم» نیز در گروه ماندانا روی پرده می رود.
مهران غفوریان، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، مریم امیرجلالی، علی مشهدی، بهنوش بختیاری، همراه با بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، یزدان فتوحی، مجید شهریاری، ساقی زینتی، خشایار راد، امیرکیوان معصومی، بهشاد مختاری، منوچهر صفرخانی بازیگران این فیلم کمدی هستند.
 
فیلم سینمایی «دعوتنامه» نیز از ۲۵ بهمن ماه در گروه استقلال و به جای فیلم «آینه بغل» اکران می شود.
 
این فیلم یک درام اجتماعی است و روایتگر زندگی شخص درمانده ای است که در مشهد زندگی می کند و کارش این است که از زائران حرم امام رضا(ع) دزدی کند و از طریق آن زندگی بگذراند، اما در نهایت مالباختگان این قضیه داستان های فیلم را رقم می زنند… .
 
میترا حجار، شقایق فراهانی، حمیدرضا آذرنگ، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، منظر لشگری و (با معرفی) غزل فرید و سحر کریمی در «دعوتنامه» بازی کرده اند.
 
به جز این سه فیلم، فیلم های سینمایی «اسرافیل» (آیدا پناهنده)، «پشت ابرها» (مجید مجیدی) و «بدون تاریخ بدون امضاء» (وحید جلیلوند) نیز قرار است به ترتیب از ۲۵ بهمن ماه در گروه های زندگی، کورش و قدس روی پرده روند تا تقریباً پرونده اکران فیلم ها در سال ۹۶ بسته شود.
 
براساس شنیده ها گویا اکران فیلم سینمایی «من یک ایرانی ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج نیز پس از کش و قوس های فراوان از چهارشنبه همین هفته آغاز خواهد شد.
 
در واقع سازندگان «من یک ایرانی ام» در نهایت به این نتیجه رسیده اند که در صورت اکران نکردن فیلم شان ممکن است تا اواسط سال آینده نیز موفق به نمایش این فیلم نشوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین