کد خبر: ۱۲۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
رئیس جمعیت هلال احمر از خریداری سه دستگاه بالگرد در کشور خبرداد.
ناطقان: علی اصغر پیوندی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های این سازمان در بجنورد اظهارکرد: این سازمان اقدام به خریداری سه دستگاه بالگرد کرده که طی سال آینده به استانهای مورد نیاز واگذار خواهدکرد.


وی با اشاره به افتتاح آشیانه بالگرد در خراسان شمالی،افزود: با بهره برداری از این آشیانه تعداد پایگاه های امداد هوایی این سازمان در کشور به ۱۴ مورد می رسد.

پیوندی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در کشور دارای ۲۴ بالگرد امدادی است،گفت: وجود بالگرد در مناطق صعب العبور بسیارکمک کننده است که این مهم در زلزله کرمانشاه بسیار موثر بود.


وی با بیان اینکه با وجود اعتبارات کم توانسته ایم ۵۰ هزار امدادگر را درکشور مدیریت کنیم، افزود: با توجه به نقش هلال احمر باید در هنگام وقوع حادثه نقش دیگر دستگاه‌های اجرایی هم مشخص شود.


پیوندی با تاکید بر پرهیز از حاشیه‌ها و توجه به اصل، ادامه داد: باید هنگام وقوع حادثه همه بسیج شده و به یکدیگر کمک کنیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این آیین اظهار کرد: خراسان شمالی در یک کلونی جمعیتی در مسیر دو مکان زیارتی و سیاحتی قرار گرفته که باید با اتخاذ تصمیم های درست توانمندی و آمادگی آن در هنگام وقوع حوادث افزایش یابد.


حسن شکوری نسب با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به این سازمان ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است،ادامه داد: هم اکنون هیچ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان در کانکس مستقر نبوده و همه مجهز به ساختمان استاندارد هستند.


وی با اشاره به وجود۱۲ پایگاه امدادو نجات جاده‌ای در استان، افزود: در حال حاضر همه پایگاه‌ها به جز شهرستان رازو جرگلان دارای ساختمان اداری هستند.

شکوری نسب با بیان اینکه تعداد نجاتگران استان از ۵۵۰ نفر به 2500 نفر افزایش یافته، گفت: خوشبختانه به لحاظ عملیاتی توان و ظرفیت استان افزایش یافته است.


وی با اشاره به افتتاح پنج پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال،افزود: امیدواریم طی هفته هلال احمر نیز همین تعداد پروژه را در استان به بهره برداری برسانیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین