کد خبر: ۱۲۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در حالی 25 ساعت از حریقش می‌گذرد که نیروهای آتش نشانی هنوز هم در حال اطفای حریق هستند.
ناطقان: ساعت 10 صبح روز گذشته حریقی در طبقه منفی چهار ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو واقع در ضلع شمالی میدان ولیعصر به سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله نیروها برای اطفای حریق به محل آمدند.

آتش نشانان با اینکه یکبار حریق را خاموش کردند؛ اما مجددا حریق در طبقه منفی چهار ظاهر شد و تلاش برای اطفای حریق دوباره ادامه دارد.

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی با بیان اینکه قفسه‌های فشرده و در هم تنیده طبقه منفی چهار که آرشیو اسناد و مدارک بوده است سبب شده که اطفای حریق به کندی صورت گیرد، گفت: از سقف طبقه منفی سه، حفره‌هایی برای نفوذ به طبقه منفی چهار ایجاد شده است و آتش نشانان در گروه‌های پنج نفره و برای دقایقی به دل آتش رفته و نسبت به اطفای حریق اقدام می‌کنند.

مقیمی استاندار تهران شب گذشته نیز به محل حادثه آمده و از صبح امروز نیز فرهادی فرماندار تهران و تورک معاون دادستان تهران در محل حادثه حضور دارند.

مأموران نیروی انتظامی با بستن کوچه ملایی و شهامتی سه حلقه عملیاتی ایجاد کرده و اجازه ورود مردم و خبرنگاران را به داخل کوچه به دلیل مسائل امنیتی نمی‌دهند. این در حالیست که از شب گذشته نیز با ابلاغیه آتش نشانی و هماهنگی با سازمان‌های مختلف ساختمان‌های اطراف تا شعاع 100 متری تخلیه شده است.

به گزارش ایسنا، از دقایق ابتدایی صبح نیز برق، آب و گاز محدوده برای تسهیل در امدادرسانی قطع شده و لحظاتی پیش نیز ماموران موتورسوار یگان امداد به محل حادثه وارد شدند و این در حالیست که نمایندگان اداره برق، گاز و ... نیز در محل حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، دقایقی پیش پرورش مدیرعامل سازمان آب نیز به محل حادثه آمد.

حضور مردم و کسبه در اطراف حادثه امدادرسانی را با کندی مواجه کرده به گونه‌ای که نیروهای پلیس بارها از مردم درخواست کردند که محل حادثه را ترک کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین