کد خبر: ۱۲۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
متقاضیان خرید دلار می‌توانند این ارز را با نرخ مبادله‌ای ۳۶۹۷ تومان دریافت کنند ولی در بازار آزاد با وجود کاهش تا ۴۵۷۰ تومانی در آخرین معاملات روز گذشته، فعلا قیمت حدود ۴۶۵۰ تومان است.
ناطقان: ارزهای دولتی در آخرین روز معاملاتی هفته اغلب در مدار کاهشی قرار گرفتند. بانک مرکزی برای امروز(پنج‌شنبه)نرخ حدود ۲۵ ارز را نسبت به روز قبل کاهش داد. اما در تغییرات رخ داده دلار اندکی و حدود سه تومان افزایش قیمت داشته و ۳۶۹۷ تومان قیمت خورده است.

در بازار آزاد نیز قیمت‌ها در ساعات اولیه ومعاملات کمی متفاوت از روز قبل تعیین شده است. بازار ارز روز گذشته با اینکه روند خود را افزایشی شروع کرد و تا ۴۷۸۰ هم پیش رفت ولی در ادامه و تا اواخر معاملات ریزش داشت و تا ۴۵۷۰ تومان هم قیمت‌گذاری شد. نوسان دلار در یک روز و ریزش تا ۲۰۰ تومانی قیمت آن در فاصله چند ساعت در حالی رخ داد که بنابر گفته فعالان بازار میزان عرضه ارز از سوی بانک مرکزی و البته پتروشیمی‌ها قابل توجه بوده و عاملی برای کاهش قیمت دلار شده است.

اما در معاملات امروز تا حدود ساعت ۱۲، بازار با روند رو به رشد کار خود را شروع کرده و تا ۴۶۵۰ تومان فروش رفته است.

بانک مرکزی در بازار رسمی برای پوند ۵۱۲۹ و یورو ۴۵۳۱ تومان نرخ تعیین کرده است. یورو امروز در بازار آزاد حدود ۵۸۰۰ تومان قیمت خوره که بیانگر کاهش نرخ نسبت به روزهای قبل است که تا ۶۱۵۰ تومان هم پیش رفته بود.

نرخ رسمی ارز در روز پنج شنبه

نوع ارز نرخ امروز(ریال)
دلار ۳۶,۹۷۹
پوند ۵۱,۲۹۴
یورو ۴۵,۳۱۸
درهم امارات ۱۰,۰۶۹
فرانک سوئیس ۳۹,۱۲۷
کرون سوئد ۴,۵۷۰
روبل روسیه ۶۴۰
ریال قطر ۱۰,۱۵۹
یک‌هزار وون کره جنوبی ۳۳,۹۱۳
لیر ترکیه ۹,۷۳۰
یکصد ین ژاپن ۳۳,۷۴۷


منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت ، دلار ، ارز ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین