کد خبر: ۱۲۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: با توجه به شرایط پایانی سال و نیاز مردم، افزایش سقف برداشت تا ۵۰۰ هزارتومان در هر بانک امکان پذیر است.
ناطقان: محمدبیگی مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی بانک مرکزی برای دو ماه پایانی سال، اظهار کرد: به طور قطع در ماه های پایانی سال، بانک ها، شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت و همچنین بانک مرکزی، در حالت آماده باش قرار گرفته و شیفت های کاری نیز افزایش می یابد.

وی افزود: در این دو ماه توجه به حوزه های پرداخت و تراکنش ها بیشتر مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز به ارتقای زیرساخت ها باشد، تغییرات لازم انجام خواهد شد.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در ادامه گفت: با توجه به موارد سال های گذشته، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش تراکنش وجود دارد و امسال هم قطعا چنین شرایطی داریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمدبیگی همچنین درباره افزایش سقف برداشت در دو ماه پایانی سال، گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط خاص پایانی سال و نیاز مردم به وجه نقد، تا سقف ۵۰۰ هزار تومان به صورت داخلی در هر بانک در دستور کار است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین