کد خبر: ۱۲۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
نیروی انتظامی جهموری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از اقشار و آحاد مختلف مردم ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی سراسری 22 بهمن دعوت کرد.
ناطقان: در متن این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی (ره) و با همراهی مردم، در جغرافیای ایران ترسیم و به تمامی محاسبات سیاسی و فرهنگی متداول جهان استکبار پشت پا زد و ثابت کرد که می توان بدون اتکای شرق و غرب، با اتکال به نیروی لایزال الهی بپا خاست و با ایمان و ظلم ستیزی بر ناممکن ها فائق آمد و زمینه تحقق جامعه ای اسلامی مبتنی بر ارزش های ناب اسلام را فراهم و بهت و حیرت جهانیان را بر انگیخت.

شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوی دیگر موجبات فراگیری انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و طلوع فجر را مژده می داد، تا سرانجام در 22 بهمن 1357 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و عزم و اراده امت اسلامی بر قدرت پوشالی و استبدادی طاغوت فائق آمد.

پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام راحل و در ادامه، هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای  منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شد و با گذشت 39 سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان منحصر به فرد انقلاب اسلامی که مبتنی بر  اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با نگرش راهبردی ولایت امر و حاکمیت دین، تولید و با شاخصه "دفاع از مظلوم" و "ستیز با ظالم" در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است و برغم مواجهه با  زنجیره‌ای از فتنه‌ها ، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، هم اکنون انسجام ، اقتدار و سازماندهی جبهه مقاومت را فراتر از جغرافیای ایران و منطقه رقم زده است.

این بیانیه رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت ملی "، " مقاومت تمام عیار در مقابل جبهه استکبار و سلطه گری "  و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب " معرفی و تصریح کرده است: موفقیت‌های حیرت انگیز انقلاب اسلامی تأثیرات شگرف خود در محیط بین الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است و جهان امروز خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت است.

این بیانیه مراقبت و هوشمندی در قبال دشمن به ویژه در دوره کنونی را از ضرورت‌های حتمی و فراروی آحاد ملت ایران برشمرد و می افزاید؛ در شرایطی که جبهه دشمن به ویژه آمریکای حیله‌گر و دغل باز در صدد است با همراهی برخی عافیت طلبان داخلی و با راهبرد "نفوذ" و پیاده سازی سناریوهای مختلف، موریانه‌وار توطئه افکنی کند، برآحاد ملت و مسئولان کشور فرض است با هوشیاری و هوشمندی به رسالت خطیر تاریخی و انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ عمل کرده و دشمن غدار را در این صحنه نیز مأیوس کنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه و دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران برای حضور گسترده، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن تاکید کرده است: تردیدی نیست یوم الله 22 بهمن، بار دیگر "فرصتی مبارک" برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا، بیعت دوباره با ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای خواهد بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین