کد خبر: ۱۲۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
ولایتی:
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام بزرگداشت ۲۲ بهمن از ملت شریف ایران برای حضور هرچه با شکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
ناطقان: متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) و فداکاری‌های ملت بزرگ و شریف ایران، فصل جدیدی در تاریخ این مرز و بوم و معادلات بین المللی بود که بر خلاف همه پیش بینی‌ها و علیرغم حمایت‌ها از رژیم پهلوی محقق شد و زمینه رشد و دستیابی به استقلال و آزادی و قطع دخالت بیگانگان که ایران را صرفا برای غارت و تامین منافع خود در منطقه و جهان می خواستند فراهم نمود.

جمهوری اسلامی ایران با گذشت قریب چهل سال از عمر با برکت و نورانی خود که به پیشرفت ها و دستاوردهای چشمگیری در حوزه‌های مختلف دست یافته، بی تردید به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کشورها در منطقه و جهان توانسته در برابر زیاده خواهی ها و توطئه های شوم دشمنان ایستادگی نماید و در منطقه نیز با اقتدار و با همراهی ملت شریف ایران و رشادت‌ها و فداکاری های نیروهای نظامی و انتظامی و سرداران و مدافعان حرم، اقتدار، امنیت و آرامش کشور را در منطقه‌ای پر آشوب تامین نماید و همه این ها در سایه آموزه‌های بلند اسلامی، تعالیم امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی همراهی ملت شریف، هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تلاش و همت تمامی مسئولان و دست اندرکاران دلسوز محقق گردیده و با قوت ادامه خواهد یافت.

22 بهمن، نقش بسیار مهمی در معادلات جهانی و منطقه ای ایفاء نموده و می تواند توطئه های فراوانی را که به انحاء مختلف برای ضربه زدن به این نظام مردم سالار دینی طراحی و دنبال می گردد نقش بر آب نماید و در طول تمام این سال ها نیز با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در نتیجه درک درست و دقیق شرایط بین المللی و منطقه ای، همه ساله به نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع ملی مبدل گردیده است.

ضمن تبریک این ایام به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم بزرگوار و حق جوی ایران زمین و همه علاقه مندان آزادی خواه و عدالت طلب جهان، از همه ملت شریف ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می نمایم که بی تردید و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 22 امسال نیز تماشایی خواهد بود.
علی اکبر ولایتی
منبع: ایسنا
برچسب ها: ولایتی ، 22بهمن ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین