کد خبر: ۱۲۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در بازار تهران خبرداد.
ناطقان: سید جلال ملکی گفت: ساعت یک و ۲۸ دقیقه بامداد امروز، آتش سوزی در یک پاساژ واقع در محدوده بازار تهران، خیابان ۱۵ خرداد به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های ۷ ایستگاه سازمان به منظور امدادرسانی، در محل حضور پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه یک پاساژ قدیمی ۳ طبقه بود که در قسمت زیر زمین نیز ۲ طبقه وجود داشت.

ملکی ادامه داد: ۱۰۰ باب مغازه و انبار در این پاساژ وجود داشت که در تمام این مغازه ها، پوشاک و پارچه نگهداری می‌شد.

وی در خصوص عملیات دشوار آتش نشان‌ها برای مهار شعله‌های آتش خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشان‌ها به محل رسیدند، مشاهده شد که تمام مغازه‌های هر سه طبقه کاملا شعله ور است و آتش نشان‌ها در نخستین اقدام از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با اسکان ۳ کارگر نگهبان در این پاساژ اذعان کرد: ۳ کارگر نگهبان در این پاساژ حضور داشتند که خوشبختانه به سلامت از محل خارج شدند.

ملکی در رابطه با زمان اتمام فعالیت اطفای حریق آتش نشان‌ها گفت: آتش نشان‌ها پس از خاموش کردن آتش، ساعت ۱۰ صبح عملیات لکه گیری و ایمن سازی را نیز انجام داده و محل را ترک کردند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین