کد خبر: ۱۲۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:
حاج علی اکبری نماز جمعه را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: در طول هزاره گذشته یکی از نقص‌های بزرگ برای تشیع نبود نماز جمعه بود و بسیاری سرزنش می‌کردند که چرا نماز جمعه نداریم اما به برکت انقلاب اسلامی این نعمت نصیب شد.
ناطقان: حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امشب در دیدار با امام‌جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه قوچان در مصلای قبای این شهرستان اظهار داشت: 22 بهمن تماشایی امسال خلق شد و بعدازظهر 22 بهمن بچه‌های انقلاب احساس سبکی و شیرینی دارند که این شادی برکات فراوان مادی و معنوی را رقم خواهد زد.

وی نماز جمعه را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: در طول هزاره گذشته یکی از نقص‌های بزرگ برای تشیع نبود نماز جمعه بود و بسیاری سرزنش می‌کردند که چرا نماز جمعه نداریم اما به برکت انقلاب اسلامی این نعمت نصیب شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر این موضوع که نماز جمعه دارای حلاوت و شیرینی خاصی است، گفت: نماز جمعه اجتماع بزرگ نورانی دل‌های مؤمن است که کنار یکدیگر قرار می‌گیرد و هیچ آئینی غیر از اسلام این ظرفیت سازماندهی خودجوش هفتگی باکیفیت خانواده را ندارد.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه نماز جمعه یک سازماندهی معنوی بر محور ذکر الله و نماز است که با این کیفیت واحد انجام می‌شود، تصریح کرد: نماز جمعه یک اکسیر اعظم برای توزیع مهر و محبت و تصمیم‌گیری‌های جمعی بزرگ است و گاهی می‌توان رفع مشکلات و نواقص را از این طریق انجام داد.

وی با بیان این مطلب که در 900 نقطه کشور نماز جمعه برگزار می‌شود، تأکید کرد: همه مردم در ظهر جمعه کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا از ارزش‌های انقلاب صیانت کنند و این‌یک خدمت بزرگ است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با یادآوری اینکه امام راحل و شهدا یک میراث گران‌بها را برجای گذاشته‌اند، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در اربعین و 40 سالگی این نظام درباره نماز جمعه خواستار کیفیت و شکوفایی آن شدند که باید با همه جود در این زمینه برنامه‌ریزی کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین