کد خبر: ۱۲۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
نماینده سازمان اورژانس کشور از ارائه درخواست وزارت بهداشت از ناجا و وزارت دفاع برای استفاده از ظرفیت‌های امدادی و درمانی این نهادها در طرح نوروزی خبر داد.
ناطقان: دکتر حسینی زاده در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز 97 که بعد از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: وزارت بهداشت در نامه‌ای به فرمانده ناجا و وزیر دفاع از آنان خواستند تا نسبت به فراهم شدن زمینه استفاده از ظرفیت‌های امدادی و درمانی این نهادها در ایام طرح نوروزی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مرخصی پرسنل اورژانس را در ایام نوروز کاهش داده‌ایم، گفت: امسال 300 طرح سلامت، 4650 آمبولانس 64 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 274 دستگاه موتورلانس در طرح نوروزی مشارکت دارند. همچنین 34 دستگاه بالگرد در 34 پایگاه هوایی نیز در آماده باش خواهند بود.

نماینده وزارت بهداشت با بیان اینکه فعالیت مراکز بهداشت و درمان در شهرهای مختلف ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین مراکز شبانه روزی و جامع سلامت نیز به شکل 24 ساعته فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تخت‌های بیمارستانی به ویژه تخت‌های اورژانس و تخت‌های ICU و CCU نیز با 100 درصد ظرفیت خود در ایام نوروز فعالیت خواهند کرد، گفت: همچنین مراکز جامع دندانپزشکی نیز در شهرهای بزرگ ایجاد شده است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین