کد خبر: ۱۲۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رئیس‌جمهور به زودی به این استان سفر می‌کند، گفت: یکی از پرژوه‌هایی که رئیس جمهور افتتاح می‌کند راه آهن کرمانشاه است که با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود.
ناطقان: هوشنگ بازوند، درباره طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی استان کرمانشاه در دهه فجر اظهار داشت: نزدیک به ۲ هزار و دویست و هفت میلیارد تومان پروژه بود که از این مبلغ ۴۹۰ میلیارد تومان از بخش خصوصی بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به زودی سفر رئیس جمهور به کرمانشاه انجام خواهد‌شد، خیلی از پروژه‌ها را هنوز افتتاح نکردیم تا به همراه ایشان و وزرایی که به استان می‌آینداین پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: یکی از پرژوه‌هایی که رئیس جمهور افتتاح می‌کند، راه آهن کرمانشاه است که با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می‌شود و از پروژه‌هایی بود که جزو آرزو‌های دیرینه مردم کرمانشاه بوده است.تعداد زیادی پروژه‌، در حوزه وزارت نیرو هم بازگشایی می‌شود. یکسری از طرح‌هایی که افتتاح خواهد شد نیز درمناطق زلزله‌زده قرار دارند.

بازوند خاطر نشان کرد: طبیعی است که در چند ماه اخیر برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان تلاش‌هایی انجام شده است و نیازمند رایزنی‌های بیشتری در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از ضعف‌های استان کرمانشاه این است که نتوانسته اعتباراتی را دربحث سرمایه گذاری خارجی جذب کند، ولی برای این مهم برنامه ریزی‌هایی در دستورکار داریم تا بتوانیم میزان جذب سرمایه گذاری خارجی در استان کرمانشاه را بالا ببریم.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین