کد خبر: ۱۲۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
گروه تروریستی داعش در ویدئویی تهدید کرد که عملیات‌های مسلحانه‌اش در شبه جزیره سینا ادامه می‌یابند و تجمعات بزرگ و مراکز رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری مصر که قرار است ماه مارس برگزار شود، هدف قرار می‌گیرند.
ناطقان: به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گروه تروریستی "ولایت سیناء" وابسته به داعش ویدئویی را همزمان با عملیات‌های نظامی ارتش مصر در شبه جزیره سینا منتشر کرد.

این گروه تروریستی ضمن "شرک" خواندن انتخابات ریاست جمهوری مصر، به مصری‌ها نسبت به شرکت در انتخابات هشدار داده و آنها را تهدید کرد که تجمعات آنها در روزهای رای‌گیری را هدف قرار می‌دهد.

در این ویدئوی جدید، تصاویری از عمر ابراهیم الدیب، پسر ابراهیم الدیب، یکی از رهبران گروه اخوان المسلمین که اخوان پیشتر اعلام کرده بود ربوده شده، به نمایش درآمد.

داعش در این ویدئو مدعی شد که عمر الدیب یکی از سربازانش است و او را برای تشکیل گروهکی جهت انجام عملیات مسلحانه در قاهره به این شهر اعزام کرده اما در درگیری‌هایی با نیروهای امنیتی مصر کشته شده است.

عملیات گسترده ارتش مصر علیه تروریست‌ها در شبه جزیره سیناء صبح روز جمعه با هدف کنترل بر گذرگاه‌های خارجی و مقابله همه جانبه با تروریسم و عملیات‌های خرابکارانه آغاز شد.

وزارت کشور مصر در تمامی مناطق این کشور اعلام آماده‌باش کرده و پس از آغاز عملیات نظامی گسترده در شبه جزیره سینا، تجیزات نظامی نیروهای امنیتی در خیابان‌های شهرهای بزرگ مصر از جمله قاهره مستقر شدند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین