کد خبر: ۱۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
شروع موج تازه بارش ها احتمال وقوع سیلاب در رودخانه‌ها و مسیل‌های استان تهران را تقویت کرده که همین موضوع موجب شده تا مسوولان آبی استان نسبت به وقوع وقایع احتمالی هشدار دهند.
ناطقان: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی تقویت سامانه بارشی فعال بر فراز  استان تهران  از امشب تا اواسط روز چهار شنبه (۲۵ بهمن ماه) بارندگی در سطح استان به خصوص نیمه شمالی  تشدید می شود.

که این مساله احتمال رخداد تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد را تقویت کرده و با توجه به حاکمیت جریانات گرم جنوبی  عمده بارش این سیستم به صورت باران و تنها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود به همین منظور شرکت آب منطقه‌ای تهران هشدار داده که احتمال آبگرفتگی  معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

بر اساس احتمالات درنظرگرفته شده در روز چهارشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی کاهش محسوس دما (به خصوص در ارتفاعات) پیش بینی می شود، لذا با توجه به احتمال وقوع سیلاب، لازم است که شهروندان از نزدیک شدن  و توقف در حاشیه رود خانه ها و مسیل ها در مناطق درگیر بارش خودداری کنند و  نسبت به هشدارهایی که از سوی سازمان های مربوطه اعلام می شود، توجه جدی داشته باشند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین