کد خبر: ۱۲۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
با آغاز پدیده گرد و غبار در خوزستان و لغو پروازهای اهواز، احتمال لغو مجدد دیدار معوقه فولاد و پیکان به وجود آمد اما طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی به احتمال زیاد این دیدار برگزار می‌شود.
ناطقان: دیدار تیم‌های فولاد و پیکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر قرار بود ۲۹ دی‌ماه در اهواز برگزار شود اما این دیدار پس از دو بار به تعویق افتادن به دلیل پدیده گرد و غبار به تاریخ ۲۶ بهمن موکول شد.

با این حال امروز (سه‌شنبه) به سبب وزش باد، دوباره گرد و غبار به سراغ خوزستان آمد تا احتمال لغو مجدد دیدار معوقه فولاد و پیکان به وجود بیاید. در حال حاضر میزان گرد و غبار اهواز ۱۲ برابر حد مجاز است و حتی با رسیدن دید افقی به ۲۰۰ متر، پروازهای اهواز هم تا اطلاع ثانوی لغو شد.

با تمام این اوصاف طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی امشب (سه‌شنبه) میزان گرد و غبار در جنوب غرب کشور کاهش پیدا می‌کند. همچنین فردا (چهارشنبه) اهواز نیمه ابری است و در برخی ساعات، این شهر شاهد بارش‌های پراکنده است. پنج‌شنبه ۲۶ بهمن هم که روز برگزاری دیدار معوقه فولاد و پیکان است، هوا ابری همراه با کمی غبار است اما گرد و غبار در این روز پیش‌بینی نشده است.

با این شرایط و با توجه به کاهش گرد و غبار در خوزستان، به احتمال زیاد فردا (چهارشنبه) پیکانی‌ها با از سرگیری پروازهای اهواز، برای برگزاری دیدار با فولاد به این شهر می‌روند تا پنج‌شنبه دیدار این دو تیم برگزار شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین