کد خبر: ۱۲۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی، با اشاره به دستگیری یک جیب بر حرفه ای در این محدوده، گفت: از این متهم به جرم سرقت ۲ گوشی تلفن همراه بازداشت و روانه دادسرا شد.
ناطقان: سرهنگ "حسن نورآبادی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با وقوع چندین فقره سرقت و جیب بری در محله های مختلف مهرآباد جنوبی و شکایت شهروندان، ماموران انتظامی این کلانتری شناسایی و دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: طی بررسی های انجام شده و اطلاعات به دست آمده از مالباختگان چهره و مشخصات یک سارق حرفه ای و سابقه دار به دست آمد و تیم های عملیاتی برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: با شناسایی این متهم محل های وقوع جرم و محل تردد وی شناسایی شد و این اقدامات ادامه یافت تا این که در نهایت، متهم در یک بوستان تفریحی هنگام پرسه و انتخاب سوژه سرقت، شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۱۹ تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و جیب بری اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه وی ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

گفتنی است، متهم پس از تکمیل پرونده و اعتراف به جرایم خود برای رسیدگی قضایی به دادسرا منتقل شد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین