کد خبر: ۱۲۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران و برف در محورهای استان‌های نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: تردد در محور اسالم ـ خلخال به دلیل کولاک و یخ‌زدگی معبر فقط با زنجیر چرخ میسر است.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت:‌ در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، زنجان و سمنان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد:‌ در محورهای سراب ـ بستان‌آباد، بستان آباد ـ‌ تبریز و اهر ـ تبریز در استان آذربایجان شرقی، محور شاهین‌دژ ـ تکاب، گردنه مائین بلاغ در استان آذربایجان غربی، محور کیاسر ـ سمنان در مازندارن، محدوده دزبن تا دهانه شمالی تونل کندوان در محور کرج ـ‌ چالوس و همچنین در محدوده‌های لاریجان و پلور تا امامزاده هاشم در محور هراز و محدوده گدوک در محور فیروزکوه بارش برف جریان دارد.

وی به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، مازندران و استان تهران پرداخت و اعلام کرد: در محورهای ارومیه ـ‌ سلماس، نقده ـ مهاباد و میاندوآب ـ بوکان در استان آذربایجان غربی، محور پارس آباد در اردبیل و محور مشهد ـ نیشابور در خراسان رضوی باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای مراغه ـ هشترود و سراب ـ اردبیل گردنه سائین در آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: در محور اسالم ـ خلخال در استان اردبیل کولاک و یخ‌زدگی معبر گزارش شده و تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است.

وی به ترافیک موجود در ورودی کلانشهر تهران اشاره و اظهار داشت: در باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به وزش باد همراه با گرد و خاک در اکثر محورهای استان‌های خوزستان، کرمان و فارس اشاره و خاطرنشان کرد: در محورهای خور- جندق در استان اصفهان نیز وزش باد جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به رانندگانی که قصد تردد در جاده ها را دارند توصیه کرد: قبل از سفر با تماس با شماره 120 از وضعیت راه‌ها مطلع شده و برای سفر در معابر کوهستانی حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و لباس گرم را همراه داشته باشند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین