کد خبر: ۱۲۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تیم فوتبال پرسپولیس که روز شنبه عازم دوحه می‌شود و در آنجا تمرین خواهد کرد.
ناطقان: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از پیروزی قاطع برابر نسف‌قارشی ازبکستان، خود را آماده رقابت با السد قطر می‌کنند که بعد از پیروزی خارج از خانه برابر الوصل، منتظر اولین بازی خانگی خود است.

سرخپوشان امروز چهارشنبه و جمعه در تهران تمرین می‌کنند و روز شنبه با پرواز ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه راهی دوحه، پایتخت قطر خواهند شد. پرسپولیس در سفر به قطر، در هتل تورچ اقامت خواهد داشت.

پرسپولیس به این ترتیب سه جلسه تمرین در قطر انجام خواهد داد و پس از آن روز سه‌شنبه برابر السد قطر در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه، جاسم بن حمد به میدان می‌رود.

پرسپولیس بعد از بازی با السد، یک روز را در دوحه خواهد ماند و روز چهارشنبه تمرین خود را در آنجا انجام و با پرواز ساعت ۱۹ به وقت قطر عازم تهران خواهد شد.

ورزشگاه جاسم بن حمد که ظرفیتی ۱۵ هزار نفری دارد و در سال ۲۰۱۰ بازسازی شد، میزبان بازی‌های الریان نیز است و سرخپوشان در فصل گذشته لیگ قهرمانان سابقه بازی در آن را داشته‌اند و به جهت برخورداری از امکانات مطلوب از جمله تهویه مطبوع هوا، خواستار میزبانی از تیم‌های عربستانی در آن بودند که با مخالفت سعودی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا مانع از این امر شد.
 

منبع: میزان
برچسب ها: پرسپولیس ، قطر ، السد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین