کد خبر: ۱۲۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت از راه‌اندازی فروشگاه‌های بهاره با مشارکت سازمان‌های وابسته به جهاد سازندگی و اصناف خبر داد.
ناطقان: محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیشب جلسه تنظیم بازار با حضور ارگان‌هایی ارگان‌های مختلفی که مسئولیت نظارت بر توزیع کالا و خدمات در تعطیلات نوروز را بر عهده داشتند، برگزار شد و وزارت جهاد کشاورزی و صنعت گزارش‌های خود را درباره اقلام مورد نیاز از جمله مرکبات را مطرح کردند.

وی گفت: در حوزه تامین نیازهایی که سازمان میراث فرهنگی مطرح کرده است نیز در این جلسه مقدمات خوبی فراهم شد تا با انجام هماهنگی‌های لازم، نیازهای این سازمان در نقاط مسافرخیز برطرف شود. وزارت راه نیز اعلام کرد که همکاری‌های لازم را با ستاد تنظیم مقررات انجام خواهد داد و شخص وزیر راه کاملا در جریان امور قرار خواهند داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سازمان‌های نظارتی تحت نظارت ستاد تنظیم بازار اکیپ‌های ویژه نوروز تشکیل خواهند داد، خاطرنشان کرد:‌ مردم اگر تخلفی را مشاهده کردند حتما به مراجع مربوطه گزارش‌های لازم را ارائه دهند تا با این تخلفات برخورد شود.

وی در پایان اظهار کرد که سازمان‌های مربوط به جهاد کشاورزی نیز با کمک اصناف در تلاش هستند تا اقدامات لازم در راه‌اندازی فروشگاه‌های بهاره را انجام دهند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین