کد خبر: ۱۲۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
اعضای شورای شهر تهران در راستای تحقق شهر دوستدار کودک دو مصوبه نصب چراغ هوشمند تردد دانش‌آموزان و مناسب سازی حمل و نقل برای کودکان را تصویب کردند.
ناطقان: الهام فخاری در جلسه نوبت عصر امروز شورای شهر تهران دو پیشنهاد در راستای تحقق شهر دوستدار کودک ارائه کرد و گفت: مناسب سازی وضعیت حمل و نقل و ترافیک کودکان در راستای تحقق هدف شهر دوستدار کودک یکی از اقدامات مهم است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود طرح مرمت پیاده راه‌ها، پیاده روها و همسطح‌سازی دریاچه کسر و به طرح پیشنهادی شهر دوستدار کودک اضافه شود، گفت: در پیشنهاد دوم نیز به مسئله دانش آموزان و کودکان توجه شده است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که در هنگام رفت و آمد از عرض خیابان کودکان اولویت داشته باشند.

وی پیشنهاد داد: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی ویژه تردد بهتر دانش آموزان نصب شود. پیشنهاد می‌کنم پنج درصد از بودجه طرح نصب چراغ‌های راهور به طرح نصب چراغ هوشمند و علائم هشدار دهنده برای استفاده دانش آموزان اختصاص یابد.

به گزارش ایسنا، با رای اکثریت آراء این دو پیشنهاد الهام فخاری رای آورد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین