کد خبر: ۱۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط خودرو ۲۰۶ در داخل گودبرداری یک ساختمان واقع در محله ولنجک خبرداد.
ناطقان: سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان این مطلب گفت: ساعت یک و ۵۵ دقیقه بامداد امروز، سقوط یک خودرو در داخل یک گودال به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای گروه نجات ۱۶ از ایستگاه شماره ۶۴ به محل حادثه واقع در ولنجک، نبش خیابان بیست و دوم رسیده و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

ملکی افزود: با رسیدن عوامل آتش نشانی مشخص شد که یک پژو ۲۰۶ که راننده آن مردی ۲۵ ساله بوده پس از انحراف از مسیر اصلی و عبور از جوی آب و موانع دیگر به محل گودبرداری یک ساختمان سقوط کرده بود.

وی با بیان این مطلب که خودرو ۲۰۶ به داخل گودال ۱۲ متری افتاده بود، گفت: پس از این حادثه، نگهبان مجموعه راننده را از خودرو خارج کرده بود. در این حادثه راننده خودرو ۲۰۶ به شدت مصدوم شده و از سوی آتش نشان‌ها به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین