کد خبر: ۱۲۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
مدیرکل هواشناسی استان از کاهش 60 درصد بارندگی‌ها در لرستان خبر داد.
ناطقان: محمدناصر هاشمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی میزان بارش‌های اخیر استان 21 میلی‌متر بوده که بیشترین آمار مربوط به شهرستان دورود با 30 میلی‌متر و الیگودرز 12 میلی‌متر بارش است.

وی بابیان اینکه بارندگی‌ها امروز نیز ادامه دارند، افزود: تا فردا به‌صورت رگباری و تضعیف‌شده بارش داریم و در این مدت بیش از 10 میلی‌متر می‌بارد.

هاشمی تصریح کرد: بارش‌ها در نواحی شمالی و غربی اتفاق می‌افتد و البته اصل بارش‌ها مربوط به سامانه‌ای است که از فردا به استان وارد می‌شود که بیش از 30 میلی‌متر و در برخی از نقاط بیشتر نیز می‌بارد.

مدیرکل هواشناسی لرستان بابیان اینکه خط فریز پایین آمده است، گفت: در مناطق شمالی مانند نورآباد، الیگودرز و الشتر بارش برف را خواهیم داشت و پیش‌بینی می‌شود بیش از 25 سانتی‌متر ببارد.

وی از تشکیل گرد و غبار در استان خوزستان خبر داد و افزود: هم‌اکنون میزان دید در اهواز به 4 کیلومتر می‌رسد. ممکن است در استان نیز این گردوغبار ایجاد شود که در صورت وقوع این پدیده تضعیف بارش‌ها را خواهیم داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: تا به‌ حال 120 میلی‌متر بارش داشته‌ایم که 60 درصد نسبت به وضعیت نرمال، 58 درصد نسبت به سال گذشته و 57 درصد بلندمدت کاهش در بارندگی‌ها را داریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین