کد خبر: ۱۲۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: این هواپیما ارتباطی با قرارداد خرید ATR‌های برجامی ندارد و این هواپیماها از سال‌ها پیش از سوی شرکت آسمان خریداری شده بودند.
ناطقان: مقصود اسعدی سامانی، تصریح کرد: این هواپیما ارتباطی با قرارداد خرید ATR‌های برجامی ندارد و این هواپیماها از سال‌ها پیش از سوی شرکت آسمان خریداری شده بودند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره گمانه‌زنی‌هایی که وضعیت خاص فرودگاه یاسوج را علت این سقوط می‌داند نیز توضیح داد: شرایط این فرودگاه از گذشته مشخص بوده و وقتی سازمان هواپیمایی کشوری مجوز پرواز به این فرودگاه را صادر می‌کند یعنی امکان برقراری پروازها در این مسیر وجود داشته است.

به گفته وی، شرکت آسمان از گذشته در این مسیر پرواز روزانه و برنامه‌ای داشته و نمی‌توان تصور کرد که شرایط این فرودگاه خاص و مشکل‌دار بوده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین