کد خبر: ۱۲۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
آیت‌الله جنتی:
دبیر شورای نگهبان درباره بحث‌های اخیر درباره‌ حجاب اسلامی نیز تاکید کرد: حجاب، نص صریح قرآن است و هیچ عالم مسلمانی در مورد آن نظر مخالفی ندارد.
ناطقان: آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی اوّل اسلام است که بعد از پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) کسی قابل قیاس از نظر فضائل اخلاقی با آن حضرت نیست.  

جنتی با قدردانی و تشکر از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: در طول 39 ساله انقلاب اسلامی، هر سال مردم باشکوه‌تر از قبل در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند، ولی امسال بعد از دعوت مقام معظم رهبری، بر اساس نظرسنجی‌ها، این مراسم، بسیار باشکوه‌تر از قبل برگزار شد.

وی با بیان اینکه پیام این حضور باشکوه برای دوستان ایران اسلامی این است که مطمئن باشید تا ملت ایران متحد، تابع رهبری و پشتیبان نظام اسلامی هستند، هیچ قدرتی توان شکست ملت فهیم ما را ندارد، اضافه کرد: پیام حضور حماسی مردم به دشمنان انقلاب اسلامی نیز این است که تحریک افراد ناباب برای اغتشاش، تخریب و آتش زدن اماکن مقدسه و بالاخره فتنه‌های گوناگون مانند فتنه 88 و فتنه امسال، تاثیری در اراده مستحکم مردم نخواهد داشت.

جنتی با برشمردن برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همچون بیکاری و رکود گفت: از مسئولان، انتظار رسیدگی و تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم را داریم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه ملت ایران در جهت مبارزه با استکبار بویژه آمریکا و اسرائیل وحدت کلمه دارند، اضافه کرد: با توجه به نص صریح قرآن تلاش دشمنان بی ثمر است و این تلاش‌ها جز آزاری بیش نیست و به یقین آنان شکست خواهند خورد، چرا که زیربنای انقلاب ما بر اعتقاد مردم به اسلام، اخلاق و معنویت است.

جنتی درباره بحث‌های اخیر درباره‌ حجاب اسلامی نیز تاکید کرد: حجاب، نص صریح قرآن است و هیچ عالم مسلمانی در مورد آن نظر مخالفی ندارد.

رئیس مجلس خبرگان با محکوم کردن اقدام خلاف رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام بیت‌المقدس به پایتختی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: باور دارم هیچ مسلمان واقعی این موضوع را نمی‌پذیرد و جز سیاسیون مسلمانِ بی‌اخلاق و خود فروخته که توجهی به افکار عمومی ندارد، حاضر نمی‌شود قبله اوّل مسلمانان را به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب بپذیرد.

جنتی اظهار امیدورای کرد: ان‌شاءالله به زودی با ظهور حضرت ولی عصر(عج) جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین را شاهد باشیم و با توجه به تلاش‌ها و مبارزات مستمر جبهه مقاومت این هدف قابل پیش بینی است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان با اظهار تاسف برای سانحه سقوط هواپیمایی تهران - یاسوج، درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت و برای آنان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین