کد خبر: ۱۲۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان به روز چهارم کشیده شد.
ناطقان: یازیکنان استقلال خوزستان که پس از جلسه روز پنج‌شنبه با مسئولان باشگاه در خصوص دریافت مطالبات خود به نتیجه‌ای نرسیدند و دست به اعتصاب زدند، در تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم نیز حضور پیدا نکردند تا اعتصاب آن‌ها به چهارمین روز کشیده شود.

بازیکنان استقلال اعلام کرده‌اند تا مطالبات خود را دریافت نکنند، در تمرینات و دیدارهای پیش‌رو از جمله بازی با پرسپولیس حضور پیدا نخواهند کرد.

همچنین مدیرعامل باشگاه عنوان کرده است تا فدراسیون مطالبات این باشگاه را پرداخت نکند، نه تنها در بازی پیش رو برابر پرسپولیس به میدان نخواهند رفت، بلکه در دیدارهای دیگر نیز حاضر به بازی نیستند.

اگر چه این موضوع در روزهای نخست واکنش مسئولان استانی را در بر نداشت ولی استاندار خوزستان دیروز (شنبه) اعلام کرد که به صورت تلفنی، مفصل با مالک باشگاه استقلال صحبت کرده و او نیز قول داده که مشکل این تیم را حل کند و به تیم‌داری در لیگ برتر ادامه دهند.

همچنین گفته‌ می‌شود که دیشب مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس هیات فوتبال استان و مسئولان باشگاه جلسه‌ای جهت چاره‌اندیشی برای خروج استقلال از این وضعیت داشته‌اند که هنوز خروجی جلسه مشخص نیست.

با توجه به مصمم بودن بازیکنان استقلال خوزستان برای عدم حضور در تمرینات و دیدارهای پیش رو، بازی برابر پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین