کد خبر: ۱۲۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی سانحه مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن جمعی از هم‌وطنان‌مان را تسلیت گفت.
ناطقان: یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت آسمان ساعت 8 امروز پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد و طی مسیر از رادار خارج و در روستای بیده اصفهان سقوط کرد.

جمعی از مسئولین، هنرمندان و ورزشکاران کشور در پی این سانحه هوایی پیام تسلیتی گفتند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی سانحه مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن جمعی از هم‌وطنان‌مان را تسلیت گفت.

در اپن پیام آمده است: حادثه تلخ و اندوهبار هوایی برای سرنشینان و کادر پرواز تهران - یاسوج را به عموم هموطنان به ویژه خانواده‌های داغدیده جانباختگان، صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای آنان از خداوند متعال صبر و اجر مسألت می‌کنم.


این پیام تاکید کرده است:‌ همچنین ضمن ابراز همدردی با خلبانان و کارکنان ناوگان خطوط هوایی کشور، از دولت می‌خواهم تا با بررسی همه جانبه و دقیق این سانحه مصیبت بار و گزارش‌های مربوط به عملکرد فنی هواپیما، تقویت ایمنی پروازها را دنبال کند تا از تکرار این گونه حوادث ناگوار جلوگیری شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین