کد خبر: ۱۲۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)با صدور پیامی سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را تسلیت گفت.
ناطقان: متن پیام تسلیت اسکودا به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

حادثه غمبار و مکرر سقوط هواپیما، بار دیگر جان تعدادی از هموطنانمان را گرفت و در این ایام نزدیک به جشن نوروز، خانوادهایی را به داغ عزیزانشان نشاند. اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری، ضمن ابراز تسلیت و اعلام همدردی با خانواده های داغدار و تأکید بر لزوم پیگیری عوامل موثر در این حادثه دردناک، اکیدا از وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمائی کشوری می خواهد که به منظور حفاظت از جان شهروندان و جلوگیری از حوادث مشابه، بر رعایت استانداردها و مقررات ملی و بین المللی حاکم بر پروازهای مسافربری به دقت نظارت نمایند. از خداوند منان برای درگذشتگان این سانحه، علو درجات و برای بازماندگان، تسلی و شکیبائی طلب می کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین