کد خبر: ۱۲۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
حکیمی پور:
عضو سابق شورای شهر تهران با انتقاد از ضعف مدیریت شهردار تهران گفت: با توجه به ماه‌های گذشته به اعتقاد من مى‌توان گفت که توقعات برآورده نشده و انتظاراتى که از آقای نجفی مى‌رفت محقق نشده است.
ناطقان: احمد حکیمى‌پور‌ در گفت وگویی با اشاره به اهمیت انتخاب فردی شایسته برای مدیریت شهری پایتخت اظهار داشت: اداره کلانشهرهایى مانند تهران مشکلات و ظرافت‌هاى خاص خود را دارد. در دوره مدیریت جدید که هم در شوراى شهر و هم شهرداری تغییرات مدیریتی صورت گرفت و چهره‌هاى جدیدى روى کار آمدند به هر حال توقع این است که تحولات مثبتى را در بخش‌هاى مربوط به مدیریت شهر تهران مشاهده کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به ماه‌های گذشته به اعتقاد من مى‌توان گفت که توقعات برآورده نشده و انتظاراتى که از آقای نجفی مى‌رفت محقق نشده است.

حکیمی‌پور گفت: تیم مدیریت جدید شهرى با بدنه شهردارى به طور کامل پیوند نخورده است و عمدتاً چون چهره‌هاى جدیدى در شورای شهر تهران هستند و این منطق به اصطلاح استمرار مدیریت و پیگیرى تجربیات جدید را در آن نمى‌بینم که این یک ضعف جدی است.

عضو سابق شورای شهر تهران به مشکلات پیش آمده ناشی از بارش برف اشاره کرد و افزود: اشکال اساسى همین انقطاع است که این فاصله پر نشده و ما شاهدیم که در مدیریت شهری فرصت سوزى مى‌شود و به اصطلاح آن هماهنگى‌های مورد نیاز ایجاد نمى‌شود و در مواقعی همچون بارش برف اخیر یا در جریان آن زلزله، این فاصله خود را در قالب ضعف مدیریت شهری نشان مى‌دهد.

حکیمی‌پور با تأکید بر اینکه باید از تجربیات گذشته در مدیریت شهری استفاده کرد، گفت: این اشکال در کشور ما وجود دارد که هر کس در یک مسندى قرار مى‌گیرد فکر مى‌کند که باید از صفر شروع کند و نگاهى ندارد به اینکه در گذشته چه اتفاقاتى افتاده و چه تجربیاتى انباشته شده است که این امر خود به مدیریت کشور آسیب جدى وارد مى‌کند، هر مقطعى مانند مدیریت شهرى و یا وزارتخانه‌ها و اینجا مدیریت شهرى اما این ضعف را شاهدیم.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین