کد خبر: ۱۲۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
اجساد ۹ تن از غیرنظامیان افغان که از سوی تروریست‌های داعش در شرق افغانستان ربوده و کشته شده بودند، کشف شد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری شین هوا، اجساد ۹ تن از غیرنظامیان افغان که از سوی تروریست‌های وهابی-صهیونیستی داعش در استان جلال آباد در شرق افغانستان ربوده شده بود و اعضای این گروه تروریستی آن‌ها را به قتل رسانده بودند، روز دوشنبه کشف شد.

عطاءالله خوگیانی، سخنگوی استانداری ننگرهار در شرق افغانستان روز دوشنبه اعلام کرد اجساد ۹ تن از غیرنظامیان افغان که ۱۸ ماه پیش از سوی عناصر گروه وهابی-صهیونیستی داعش در ناحیه کوت ربوده شده و به قتل رسیده بودند، امروز پیدا شد.  

خوگیانی در گفتگو با رسانه‌ها گفت: این گروه تروریستی ۱۸ ماه پیش، ۱۲ نفر از جمله بزرگان قبیله منطقه سه پایه از توابع کوت را ربود اما اجساد ۹ تن از قربانیان، اخیرا در یک گور جمعی در ناحیه آچین پیدا شده است.  با این حال برخی از منابع بر این باورند که ۱۲ جسد در یک گور جمعی در ناحیه موماندارا که در کنترل گروه وهابی-صهیونیستی داعش بوده، پیدا شده است. به گفته مقامات محلی و روستائیان افغان، عناصر وابسته به گروه داعش حدود دو سال پیش به طور وحشیانه این افراد را به قتل رسانده و در هنگام تصرف روستا‌های منطقه کوت، آچین و مناطق دیگر ننگرهار، خانه‌های مسکونی آنان را نیز ویران کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین