کد خبر: ۱۲۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
رییس مجلس سنگال در نامه‌ای به همتای ایرانی خود از تهران به خاطر حمایت از نامزد موردنظر سنگال برای پست دبیرکلی اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی تشکر و قدردانی کرد .
ناطقان: متن این نامه به شرح زیر است :

آقای رئیس و برادر عزیز
تهران اخیراً شاهد برگزاری سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در فضایی آکنده از یکدلی و اتحاد، فهم متقابل و همکاری در راستای تحقق اهدافی بود که همواره و به روشنی برای سازمان متبوع‌مان در نظر گرفته‌ایم.
 در طول اقامت خویش در ایران عنایت ویژه شما همکار عزیز و محترم، فراهم شدن امکان گفت‌وگو در فضایی برادرانه با جناب آقای روحانی و وزیر محترم امور خارجه و فرصت دیدار با آیت الله خامنه ای رهبر معظم زمانی که همه رؤسای مجالس اعضای اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری اسلامی را به حضور پذیرفت، مشمول اینجانب شد.
  نامزد مورد نظر سنگال برای پست دبیرکلی اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در همه مراحل و تا لحظه ای که شما ریاست کنفرانس را بر عهده داشتید و در خلال آن جناب آقای شیخ محمد قریشی نیاس با اجماع انتخاب شد، از حمایت ایران برخوردار بود.
 این نامه به منظور تشکر صادقانه از شما و تکرار این واقعیت است که هیئت اعزامی ما حمایت شما را که نشان از سخاوت، برادری و دوستی است، احساس نمود.
جناب رئیس، خواهشمند است احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین