کد خبر: ۱۲۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
وکیل مدافع خانواده بنیتا گفت: در حال حاضر پرونده متهم ردیف اول برای اجرای حکم اعدام به شعبه اجرای احکام ارسال شده است تا تقاضای استیذان برای این پرونده گرفته شود.
ناطقان: کوشا وکیل مدافع خانواده بنیتا(کودک 8 ماهه)در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار کرد: دیوان عالی کشور بعد از تایید حکم اعدام متهم ردیف اول، پرونده را به دادگاه ارسال کرد.

وی افزود: در حال حاضر پرونده متهم ردیف اول برای اجرای حکم اعدام به شعبه اجرای احکام ارسال شده است تا تقاضای استیذان برای این پرونده گرفته شود، اما هنوز زمان اجرای حکم تعیین نشده است.

وکیل مدافع خانواده بنیتا در خصوص متهم ردیف دوم پرونده گفت: بعد از نقض حکم متهم ردیف دوم پرونده در دیوان عالی کشور، پرونده این متهم برای رسیدگی مجدد به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران برای بررسی مجدد ارسال شد.

کوشا تصریح کرد: در خصوص آخرین وضعیت متهم ردیف سوم این پرونده، اطلاعی ندارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین