کد خبر: ۱۲۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجساد جانباختگان سانحه هوایی به یاسوج منتقل می‌شوند.
ناطقان: علی محمد احمدی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود ناپایداری‌های جوی که در منطقه وجود دارد و همچنین کاهش شدید دما، بارش برف و کولاک و شرایط بسیار سخت منطقه، نیروها کماکان عملیات امدادرسانی را ادامه می‌دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: روز گذشته وقتی نقطه دقیق سقوط هواپیما مشخص شد اولین تیم‌های امدادی را به نقطه سقوط اعزام کردیم با وجود اینکه برنامه داشتیم از طریق هوایی نیروها را بفرستیم اما شرایط جوی به شکلی بود که امکان هلی‌برن نیرو وجود نداشت.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کردیم از دو جبهه شمال منطقه پادنا و جبهه منطقه کوه گل سی‌سخت بتوانیم نیرو اضافه کنیم که این اتفاق افتاد اما به دلیل شرایط سخت جوی منطقه تا الان نیروها به ارتفاع 3800 متر صعود کردند اما نتوانستند به دلیل فقدان دید و صخره‌ای بودن منطقه به نقطه مورد نظر برسند.

احمدی تصریح کرد: با تلاش و امداد و نجات بخشی از پیکرها به منطقه منتقل شده و تلاش داریم اجساد را به شهر یاسوج منتقل می‌کنیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین