کد خبر: ۱۲۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی درخصوص حادثه سقوط هواپیما تهران ـ یاسوج گفت: با وجود حادثه هواپیمای تهران ـ یاسوج، وزیر راه‌وشهرسازی چگونه می‌خوابد؟
ناطقان: نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی درخصوص حادثه سقوط هواپیما تهران ـ یاسوج گفت: با وجود حادثه هواپیمای تهران ـ یاسوج، وزیر راه‌وشهرسازی چگونه می‌خوابد؟

عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و تسلیت به بازماندگان حادثه هوایی هواپیمای تهران ـ یاسوج ابراز عقیده کرد: این حادثه هم مانند دیگر حوادث مشمول مورور زمان می‌شود و هیچ برخوردی با مصوبین اصلی حادثه نخواهد شد. با وجود این حادثه وزیر راه و شهرسازی چگونه خوابش می‌برد؟ یکبار دو ساعت به یاسوج رفت و بازگشت. 65 نفر در آنجا تلف شده‌اند. نمی‌ارزد وزیر در آنجا حضور داشته باشد؟

وی افزود: کوهنوردان هم در آنجا در خطر هستند، تذکر دهید فکری شود. هم از شما و هم از چهار استانی که در آنجا تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین