کد خبر: ۱۲۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
عضو مجمع نمایندگان استان فارس:
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که مسئولان حمل‌ونقل هوایی کشور در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و باید هرچه زودتر استعفا دهند، گفت: در صورتیکه مسئولان این کار را نکنند، مجلس اقدامات لازم را در خصوص سانحه سقوط ATR آسمان انجام می‌دهد.
ناطقان: محمدرضا رضایی با انتقاد از رویه در پیش گرفته شده توسط مسئولان حمل‌ونقل هوایی کشور به خصوص در سانحه سقوط هواپیمای ATR آسمان اظهار کرد:‌ مدیران و مسئولان ذی‌ربط حمل و نقل هوایی حتما باید بلافاصله پس از سقوط هواپیمای آسمان عذرخواهی کرده و پس از آن استعفا می‌دادند.

وی تصریح کرد:‌ هر کسی که مسئول است و احساس مسئولیت می‌کند باید از سمت خود استعفا دهد.

وی با انتقاد از این‌که مسئولان مربوطه یک عذرخواهی خشک و خالی بابت جان باختن 66 مسافر و خدمه هواپیمای ATR  نکردند، افزود:‌  متاسفانه مسئولان هیچ احساس مسئولیتی در قبال این سانحه نمی‌کنند، وقتی هواپیما ایرادی نداشته،‌ خلبان تجربه 400 ساعت پرواز داشته و وضعیت جوی نیز خوب بوده چه اتفاقی افتاده که منجر به سقوط هواپیما شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس برخی از مسئولان که خودشان می‌دانند باید از مردم عذرخواهی کنند، گفت:‌اینها می‌دانند در انجام وظایف کوتاهی کرده‌اند و باید عذرخواهی کرده و استعفا دهند، در غیر اینصورت مجلس در این رابطه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین