کد خبر: ۱۲۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف 412 کیلوگرم مرفین در غرب استان تهران خبر داد.
ناطقان: سردار محسن خانچرلی در این باره، گفت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال مواد مخدر توسط تعدادی از قاچاقچیان به صورت گسترده در غرب استان تهران ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس ،اخباری بدست آمد مبنی بر اینکه سه نفر از قاچاقچیان، محموله ای از موادمخدر را از همدستان خود در شرق کشور تهیه کرده و به تازگی قصد انتقال آن به غرب استان تهران را دارند.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل و پایش خودروهای عبوری در محورهای ورودی به غرب استان تهران، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری سه نفر در این زمینه شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین از متهمان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار 412 کیلوگرم مرفین در 387 بسته و مقدار 19 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در 4 بسته کشف کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی اظهار کرد که در این عملیات پلیس سه قاچاقچی دستگیر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مرفین ، تهران ، قاچاق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین